2013. május 21., kedd

Tavaszi frizurák

Sziasztok!

Kérlek like-oljatok engem a Facebook-on: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma tavaszi frizurákról hoztam Nektek képeket! A göndör, a fonott haj, a kontyok most nagyon divatosak, ezért döntöttem úgy, hogy készítek ezekről is egy posztot. Megmutatom azokat a frizurákat, amik nekem nagyon tetszenek, és remélem, hogy Nektek is fognak! :)

Az első:


Nagyon tetszik ez a laza, göndör copf, azzal a kis fonással megbolondítva. Ez szerintem igazán tavaszias, fiatalos viselet. Olyan játékos, olyan könnyed! :)

A második:


Ez már egy picivel elegánsabb viselet, mint az előző, nekem mégis nagyon tetszik, mert olyan kifinomult.

Harmadik:


Az elegáns konty egy kis fonással. Ha ilyen frizurával jelentek meg valahol, garantáltak rátok szegeződik az összes tekintet! ;)

Negyedik:


Egy egyszerű, laza konty. Tetszik benne az egyszerűsége. Semmi fonás, semmi masni, mégis gyönyörű.

Ötödik:


Az igazán tavaszi viselet, ha egy kis virágot tűzünk a hajunkba. :)

És az utolsó: (személyes kedvencem)


Nekem ez tetszik mind közül a legjobban. :)

Nektek melyik a kedvencetek? Írjátok meg kommentben!

Jó szórakozást! ;)
Holnap körmökkel jelentkezem! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)

    Nekem a 4. és az 5. a favoritom! Nagyon mutatósak, bár ehhez még rövid a hajam! :)

    Szép a blogod, feliratkoztam rendszeres olvasónak! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen :)
      Megnéztem a Te blogodat is, és nagyon tetszett! Én is feliratkoztam Hozzád és várom az új bejegyzéseidet!! :)
      Üdv.: Dorottya

      Törlés
  2. Szia nekem a harmadik tetszik a legjobban. :) Szerinted szalagavatóra illene?

    VálaszTörlés