2013. május 6., hétfő

Tavaszi táj a körmökön :)

Sziasztok!

http://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Most, hogy túl vagyok a magyar érettségin, úgy gondoltam, hogy pihenésképpen blogolok egyet. Ma egy tavaszi tájképes körömmel készültem Nektek. Ezeket a körmöket nagyon egyszerű elkészíteni, viszont sok időbe telik.

Az ötletet még akkor kaptam, amikor elkezdtek kivirágozni a fák. Nagyon megtetszett az ezer színben tündöklő természet, szóval úgy gondoltam, hogy ezt rácsempészem valamilyen módon a körmeimre is!



 
 
Ilyen lett a végeredmény! :)
 
Kezdő lépésként felvittem 2 réteg világoskék lakkot a körmeimre, majd megvártam ameddig ezek a rétegek megszáradnak.
 
 
Miután megszáradtak a rétegek egy ecsetet sötétbarna lakkba mártottam és a gyűrűsujjamon megfestettem a fát.
 



Ezután egy szivacsot először sötétzöld lakkba mártottam, majd a körmeim végére feltapicskoltam ezt a színt. Utána egy világosabb zölddel is elismételtem ezt a műveletet. Ami a bőrömre ment, azt egy lakklemosóba mártott fülpiszkálóval óvatosan eltávolítottam.

Egy vékony ecsetet sötétzöld lakkba mártottam és kicsi csíkokat festettem vele a zöld részre. (Ezeket szabálytalanul festettem fel.)


Most a csíkokra egy pontozó segítségével különböző színű pöttyöket tettem. Ezek lettek a virágok. Minél több színt használunk, annál szebb lesz a végeredmény.


 
A pontozó segítségével festettem meg a fa virágait és leveleit is. Oda nagyon sűrűn fehér, rózsaszín illetve világoszöld pöttyöket tettem.

Ha úgy érezzük, hogy valahol sok a hely, oda nyugodtan fessünk madarat. A maradat egy vékony ecsettel és fekete lakkal lehet elkészíteni, két fordított "u" betű egymás mellé festésével. 


Végül, ha az egész megszáradt vigyünk fel egy átlátszó réteget is és el is készültünk! :)
Remélem tetszett a munkám és majd Ti is elkészítitek.
Íratkozzatok fel a blogomra is!! :)




Jó szórakozást! ;)

2 megjegyzés: