2013. május 16., csütörtök

xoxo nails

Sziasztok!

Like-oljatok engem, ha tetszik a blogom: http://www.facebook.com/mylifeasdorothy
Ne felejtsetek el feliratkozni sem!! :) Előre is köszönöm Nektek!

Ma a "xoxo" körmökkel készültem Nektek, remélem tetszeni fog, és majd Ti is elkészítitek. Bátran írjatok róla véleményt is!!

A végeredmény így fog festeni:


Ezeket a körmöket elég nehéz volt elkészíteni, viszont megérte a "szenvedés", mert a végeredmény nagyon klassz lett. Ezek a körmök mutatósak és szerintem egy buliban ugyanúgy megállják a helyüket, mint a hétköznapokban!

Első lépésnek felvittem 2 réteg fehér lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek jól megszáradnak.


Most jön a munka neheze! Egy pontozó segítségével 1-1 nagy pöttyöt tettem a körmeimre, ezek köré pedig egy ADEN Cosmetics-es fekete vékony ecsetű lakkal 4 db kis "x"-et festettem, majd ismét a pontok következtek.
Miután az egész körmömet elfedték az "x"-ek és a pöttyök, a pontozót fehér lakkba mártottam és az eddigi fekete pöttyök közepébe egy-egy fehér pöttyöt tettem, így kaptam meg az "o" betűket.


Ami mellément azt egy lakklemosóba mártott fülpiszkáló segítségével eltávolítottam.



Miután az "xoxo" felirat is megszáradt, felvittem egy átlátszó réteget is, hogy a munkám tovább tartson és el is készültem. Remélem tetszett a munkám.
Ha elkészítettétek akkor posztoljátok ki nekem Facebook- on! Bármi kérdésetek/kérésetek van, írjatok nekem nyugodtan! :)

 
 

Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése