2013. augusztus 30., péntek

Augusztusi kedvencek :)

Sziasztok!
https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma az augusztusi kedvenc termékeimet szeretném Nektek bemutatni. Nem sok termék került ebbe posztba, összesen csak négy darab. Mindegyikről fogok írni egy rövid kis értékelőt is, megírom Nektek, hogy mit szeretek annyira ezekben a termékekben. Kezdjük is el! :)

Az első egy körömlakk, amivel az elmúlt hónapban többször is találkozhattatok. Ez a Moyra No.: 103-as lakkja. Amit nagyon szeretek benne az az, hogy apró arany csillámok vannak benne, így gyönyörűen csillog ha fény éri. A színe egyébként ilyen világosbarna, kávészín, elég visszafogott, így tökéletesen illik az iskolába is. 





A második termék egy lehúzhatós arcmaszk, amit a dm-ben lehet kapni. Balea néven fut, és többféle maszk van belőle. Én még augusztus elején vettem 2 csomaggal, ami négy alkalomra volt elég. Nagyon klassz kis termék, ápolja és széppé varázsolja a bőrt. 
A használata is könnyű, csak fel kell vinni az arcbőrre és meg kell várni, hogy rászáradjon. Ez kb. olyan 10-15 perc. Ha ez az idő eltelt egyszerűen le kell húzni a bőrről, a maradékot pedig vízzel el tudjuk távolítani. 


Augusztusban egész végig egy essence-s korrektort használtam. Nagyon megtetszett ez a korrektor, jól fed és sokáig fennmarad. Egyébként őt is a hónap elején vásároltam. :)


Az utolsó termék egy ADEN Cosmetics-es szempillaspirál. Aki ismer engem az jól tudja, hogy imádom a szempillaspirálokat, ez az egyetlen dolog amit mindennap használok. Ezt a spirált két hónappal ezelőtt vettem meg, főleg azért, mert vízálló, és így tudtam, hogy nem fog a nagy melegben elkenődni. Csak jó dolgokat tudok elmondani erről a termékről is! Tényleg tartós, nem kenődik el és szépen göndöríti a pillákat. Érdemes megvenni! ;)


Hát ezek voltak az én augusztusi kedvenceim! Remélem tetszett ez a poszt. Ha pedig bármelyik termékkel kapcsolatban kérdésetek van, akkor írjatok nekem nyugodtan!

Jó szórakozást! ;)

4 megjegyzés:

  1. Az a körömlakk úgy a szívemhez nőtt, amióta mutattad :D A Baleas maszkokat én is imádom, illetve a Rossmanos c-vitaminosat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rossmanos maszkot még nem próbáltam, de lehet, hogy az lesz a következő! :D

      Törlés
    2. Beszereztem ma a Moyrát, egyszerűen szuper!! :D Köszi,hogy megmutattad, ha nem látom itt eszembe sem jut megvenni.

      Törlés