2013. augusztus 22., csütörtök

Vissza a suliba #4- Játék a csíkokkal

Sziasztok!

Ma színes, csíkos körmöket hoztam Nektek, remélem tetszeni fog! Ezt a manikűrt egyszerű elkészíteni és nagyon érdekes hatást tudtok vele elérni, a csíkok miatt. Nézzétek csak:



Első lépésnek felvittem két réteg fehér lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek jól megszáradnak.



Ezután egy ecset segítségével citromsárga vonalakat festettem a körmeimre. Miután ez a szín megszáradt ecsetet és színt váltottam. Narancssárga lakkal újra csíkokat festettem a körmeimre, csak ezúttal átlósan. Ismét vártam, hogy megszáradjon ez is, majd egy újabb ecsettel és egy rózsaszín lakkal újra csíkokat festettem a körmeimre, a másik irányból, átlósan. 






Egy réteg átlátszó lakk után el is készültem ezzel a manikűrrel. Szerintem nagyon vidám és színes lett, jól fel fogja dobni a sulis napokat! :)
Ha elkészítitek ezt a manikűrt, akkor fényképezzétek le és osszátok meg a Facebook üzenőfalamon.





Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése