2013. augusztus 5., hétfő

Koktélos körmök :)

Sziasztok! 

Like: https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Épségben hazaértem a táborból, kipihentem magam és készítettem egy új manikűrt, amit ma szeretnék Nektek megmutatni!
A végeredmény így fog kinézni:


Szerintem ez a köröm tökéletes választás nyárra, könnyen el lehet készíteni és nagyon mutatós! Kezdjük is el! 
Első lépésként felvittem két réteg halvány rózsaszín lakkot a gyűrűsujjamra, a többire pedig két réteg sötétebb rózsaszínt, majd megvártam ameddig ezek a rétegek jól megszáradnak.


A gyűrűsujjamra egy vékony ecset segítségével felfestettem a koktélos pohár körvonalát. Utána elővettem egy másik ecsetet, amivel a koktélt festettem meg. Én zöldre színeztem a koktélt, de Ti más színt is használhattok. 


Miután megszáradt a zöld szín, egy pontozó segítségével apró, piros pöttyöt tettem a koktélra. 
A többi körmömet körömgyönggyel díszítettem. A halvány rózsaszín lakkal kilakkoztam a körmeim végét, majd rászórtam ezeket a rózsaszín gyöngyöket. Megvártam ameddig beleszáradnak a lakkba, majd egy vastagabb ecsettel lesöpörtem a felesleget.
Ezt a mozdulatot érdemes egy kisebb edény felett végezni, hogy a lepotyogott gyöngyöket a végén vissza tudjuk szórni a tartójába! 



Végül el is készültünk ezekkel a koktélos körmökkel. Remélem tetszett Nektek ez a manikűr, és majd Ti is elkészítitek. Ha elkészítettétek, akkor fotózzátok le, és küldjétek el nekem Facebook-on.


Jó szórakozást! ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése