2013. augusztus 16., péntek

Értékelő: essence party princess

Sziasztok!

https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma az essence 105-ös party princess lakkról hoztam Nektek egy rövid véleményt. Ez a lakk gyönyörű, tele van csillámokkal, így ezer színben tündököl, ha fény éri. 
Miután megvettem és hazahoztam a nővérem egyből kipróbálta. Sajnos itt "bukott el" ez a lakk. Csak a negyedik réteg után fedte el teljesen a körmeit, és ezért egy picit csalódott lettem. Mikor én is kifestettem vele a körmeimet felvittem egy rózsaszín alaplakkot is, majd arra kentem fel két rétegben ezt az essence lakkot és így tökéletessé vált. Szóval azt tanácsolom, hogy ennél a lakknál mindenféleképpen használjunk alaplakkot is!
Az ecsettel viszont teljesen meg vagyok elégedve. Már többször is írtam a blogon, hogy szeretem az essence lakkok ecseteit, mert le vannak kerekítve és vastagok, így könnyű velük dolgozni. 
A lakk másik jó tulajdonsága a száradási ideje. Nagyon hamar megszárad, gondolom ezt a csillámoknak köszönhetjük. 
A tartása is egészen jó. 3-4 napot simán kibír, alaplakkal, fedő lakk nélkül. 






Szóval összességében meg vagyok elégedve ezzel a lakkal, csak jobb lenne ha alaplakk nélkül, két rétegben is tökéletesen fedne! Nektek hogy tetszik?

Jó szórakozást! ;)

6 megjegyzés:

  1. Én mindig fedőlakknak használom. Ha feketére kened, valami csodálatos, "univerzumszerű" lesz. :)

    VálaszTörlés
  2. Én már nezegettem ezt a lakkot, de nekem már az üvegben úgy tűnt, hogy ez max fedőlakknak lehet jó, mert nincs túl sok színe. Mindenesetre nagyon szép így pink alappal. =)

    VálaszTörlés
  3. szia.most találtam rád.felíratkoztam hozzzád követőnek,olvasónak.
    nézz be hozzám, ha szeretnél kövess engem te is :)

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen!! Én is megnéztem az oldalad és tetszett, fel is iratkoztam! :D

      Törlés