2013. augusztus 26., hétfő

Vissza a suliba #5- Francia manikűr

Sziasztok!
https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Mivel a francia manikűr még mindig nagy divatnak számít, úgy gondoltam készítek egy olyan posztot, ahol megmutatom, hogy lehet a legkönnyebben elkészíteni ezeket a körmöket. Az én francia manikűröm eltér a hagyományos francia manikűröktől, de remélem, így is tetszeni fog Nektek a végeredmény! :) 

Első lépésnek felvittem két réteg Moyra No.: 103-as lakkot, majd megvártam, hogy ezek a rétegek jól megszáradjanak. Én azért szeretem ezt a lakkot, mert gyönyörű színe van és apró arany csillámok találhatóak benne, így ha fény éri, gyönyörűen csillog.



Innentől kezdve több lehetőségünk is van arra, hogy elkészítsük a manikűrt. A boltokban (pl.: dm) lehet venni olyan matricát, ami kifejezettem azért van, hogy szépen el lehessen vele készíteni a francia manikűrt. Ezek a matricák praktikusak és hasznosak, aki esetleg egy kicsit bizonytalanabb a dolgában, az feltétlenül szerezzen be egy csomaggal.
Én egy ADEN Cosmetics-es vékony ecsetű lakkal készítettem el a manikűrt. Fekete színt választottam, mert szerintem az jól passzol ehhez az alaplakkhoz!





Lényegében el is készültünk ezzel a nem mindennapi francia manikűrrel. Egy átlátszó lakkor, azért még vigyünk fel, hogy a munkánk tovább tartson! :)

Aki még szeretné fokozni a hatást, annak itt van egy jó ötlet! Miután a fekete lakk megszáradt, fogjunk egy pontozót (amit hullámcsattal lehet helyettesíteni), mártsuk bele szintén a fekete lakkba, majd tegyünk apró pöttyöket a körmeinkre. A pontokat úgy helyezzük el, hogy a fele a francia manikűr fekete alapjára kerüljön. Így érdekesebb lesz a végeredmény, nézzétek csak:




Persze, más színekkel is el lehet készíteni ezeket a körmöket! Ha elkészítettétek, fényképezzétek le és a képet töltsétek fel a Facebook oldalamra , mert érdekel a Ti munkátok is! :)
Nektek melyik manikűr tetszik jobban, írjátok meg nekem! 



Jó szórakozást! ;)


1 megjegyzés: