2013. augusztus 13., kedd

Vissza a suliba #1 - Frizurák

Sziasztok!
https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Úgy döntöttem, hogy készítek egy Vissza a suliba "sorozatot" itt a blogon, ahol frizurákat, sminkeket és körömötleteket fogok Nektek bemutatni. Az első poszt a frizurákról fog szólni. Olyan hajkölteményeket hoztam Nektek, amiket könnyű elkészíteni és szerintem irtó jól néznek ki. Kezdjük is el! :)

Az első variáció a sima copf. Én ezt a viseletet választom a legtöbbször, mert szerintem kényelmes és nem kell két percenként igazítgatnom a hajam. 
Persze ezt is lehet kicsit variálni. Lehet egy kicsit tupírozni a hajat, hogy magasabb legyen a copf, lehet lazábban hagyni vagy nagyon szorosra fogni. Én most erről a két lehetőségről hoztam képet: 




A második variáció a fonott copf. Ez több időt vesz reggelente igénybe,  viszont szintén jól mutat. Itt is lehet szorosabb vagy lazább a végeredmény, így a fiatalos és komoly hatást lehet válogatni. Nekem személy szerint a lazább fonott frizurák tetszenek, amikor kilóg egy-két tincs. 




A harmadik variáció a konty. Ezt a viseletet egy sűrűbb napra ajánlanám, amikor sok dolgozatot írtok és közben nincs időtök a hajatokra ügyelni! :)
Reggel kontyba teszitek, ráfújtok egy kis hajlakkot, majd a fárasztó és kimerítő nap végét szétszeditek.



Ti, hogy hordjátok a hajatokat az iskolában? 


Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése