2013. augusztus 8., csütörtök

Nyári, virágos körmök

Sziasztok!

A mai manikűrt a kertünkben található sárga virág ihlette. Én úgy gondolom, hogy ezek a körmök nagyon vidámak és könnyen el lehet őket készíteni. A végeredmény így fog kinézni:


Kezdő lépésnek felvittem a körmeimre két réteg Moyra Pastel shades No.: 602-es lakkot, majd megvártam ameddig ezek a rétegek jól megszáradnak. 

Ha Nektek ez az árnyalat nem tetszik, akkor használhattok helyette bármilyen másik világos színű lakkot is! :)


Egy vékony ecsetet belemártottam zöld lakkba, majd szabálytalan csíkokat festettem vele a körmeimre.


Ezután fogtam egy új ecsetet, amit sárga lakkba mártottam, majd megfestettem vele a virágokat. Egy pontozó segítségével pedig narancssárga pöttyöket is tettem a zöld csíkok mellé.


A sárga részekre apró fekete pöttyöket tettem, így élethűbb lett a végeredmény. A zöld csíkok mellé még apró leveleket is festettem. 


Miután az egész megszáradt felvittem egy átlátszó réteget is, hogy a munkám tovább tartson, majd el is készültem ezekkel a virágos körmökkel. Remélem tetszett Nektek ez a manikűr, ha igen akkor ne felejtsetek el like-olni: Facebook-on!



Jó szórakozást! ;)


6 megjegyzés: