2013. augusztus 20., kedd

Vissza a suliba #2- Visszafogott körmök

Sziasztok!
https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Folytatódik a "Vissza a suliba" sorozat itt a blogon. Ma egy visszafogott manikűrt hoztam Nektek. Ezeket a körmöket nagyon egyszerű elkészíteni, és pár perc alatt készen is vannak, így több idő marad a tanulásra! ;)

Első lépésként felvittem két réteg Moyra No.: 103-as lakkot. Ez az a lakk, amit nemrég vásároltam, viszont csak most, használat közben vettem észre, hogy ebben apró arany csillámok vannak. Nekem így még jobban tetszik, mert így szépen fog csillogni a végeredmény, szóval nem bántam meg, hogy ezt a lakkot is megvettem anno! :)





Ezután egy pontozó segítségével fekete pöttyöket tettem a gyűrűsujjam körmére, a mutatóujjaméra pedig fekete csíkokat festettem. Miután megszáradtak a minták felvittem egy átlátszó réteget is és már készen is voltam ezzel a visszafogott manikűrrel. 


Ha Nektek fekete lakkal nem tetszik ez a manikűr, akkor bátran használhattok más színt is! :)



Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése