2013. augusztus 21., szerda

Vissza a suliba #3- Sminkek

Sziasztok!
https://www.facebook.com/mylifeasdorothy

Ma "vissza a suliba" sminkeket és tippeket hoztam Nektek. Kezdjük is el! :)
Én az iskolába sohasem sminkeltem magam erősen, korrektort tettem a bőrhibákra, szempillaspirált a szempilláimra. Ha valaki ezt nagyon kevésnek érzi, akkor még a pirosítót, szájfényt vagy a szemhéjpúdert ajánlom. De nem jó ha az iskolában sok smink van rajtatok, mert mondjuk a tesióra végére elkenődhet az egész. Szóval én azt tanácsolom, hogy iskolai napokon mindig csak a legszükségesebbeket használjátok, és a hétvégi bulikra sminkeljetek inkább erősebben!

"Az én kis mentődobozom"
Azért a suliban mindig volt nálam egy kisebb csomag, amibe a legszükségesebb sminktermékeket tartottam vészhelyzet esetére. Mindig volt nálam egy tükör, egy kis fésű, egy korrektor, egy Labello ajakbalzsam és egy kis parfüm. Mindig volt még nálam egy Oriflame-s Optimals mattító kendő. Ez egy nagyon praktikus dolog, 50 lapocska van egy csomagban és smink felett is lehet használni. Szóval én ezekkel a termékekkel jártam iskolába. 

Természetes sminkek: 
Az iskolába a szemhéjatokra inkább világosabb színeket vigyetek fel, mert ettől élénkebb lesz a tekintetek. 
Használjatok vízálló termékeket, mert azok a tesiórákat is kibírják.
A fehér szemceruzától sokkal frissebbnek fog tűnni a tekintetetek. 
Ha pedig reggel nagy táskák vannak a szemeitek alatt, tegyetek be két kanalat a fagyasztóba, hagyjátok bent olyan 10-15 percig, majd tegyétek a szemeitekhez. Ez majd eltünteti a táskákat!  
Reggelente fogmosás után dörzsöljétek meg fogkefével az ajkaitokat, mert ettől élénkebb lesz a színük, és selymesebbek lesznek.  

És íme, egy-két természetes smink:







Jó szórakozást! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése